Semana de la Música – Music week

IMG_20180411_180420939_HDRDurante la «Semana de la Música» del Conservatorio, del 14 al 16 de febrero, dedicamos una actividad a nuestro proyecto. Explicamos las acciones que se están llevando a cabo y se generó un interesante debate acerca de la educación musical. El asistente más joven fué Jorge, alumno de trombón de Fernando, que se mostró muy interesado en el proyecto. Aunque todavía está en 1º de Enseñanzas Profesionales, ya se prepara para algún día poder participar en una actividad europea.

During the «Music Week» of the Conservatory, from 14 to 16 of february, we dedicate an activity to our project. We explained the actions that are taking place and we had an interesting discussion about music education. The youngest attendant was Jorge, Fernando’s trombone student, who was very interested in the project. Although he is still in the 1st year of Professional Education, he is already preparing himself to be able to participate in a European activity in the future.