Los estudiantes de Funchal (Portugal) ya están en Toledo – Students from Funchal (Portugal) are already in Toledo

Los alumnos provenientes del Conservatório – Escola Profissional das Artes da Madeira, Engº Luiz Peter Clode de Funchal (Portugal) ya están en nuestro centro. Brian Nunes Andrade (trompeta), Pedro Miguel Henriques Ferreira (trompeta), Nélio Abreu Figueira (saxofón) y José Pedro Correia Pereira (trompa), acompañados del profesor Basilio Duarte, estarán con nosotros hasta el 17 de diciembre. En la imagen, con el director del Conservatorio, Juan José Montero.

Students from the Conservatório – Escola Profissional das Artes da Madeira, Engº Luiz Peter Clode de Funchal (Portugal) are already at our institution. Brian Nunes Andrade (trumpet), Pedro Miguel Henriques Ferreira (trumpet), Nélio Abreu Figueira (saxophone) y José Pedro Correia Pereira (horn), with Prof. Basilio Duarte, will be with us till December 17th. At the picture, with the Director of our Conservatory, Juan José Montero.