Fin de la movilidad de Funchal en Toledo – Ending of the Funchal mobility in Toledo

Los estudiantes de Funchal han permanecido durante 3 semanas en Toledo. Han participado en clases individuales de instrumento y de repertorio acompañado, de música de cámara y de banda. Además han asistido a clases de español, investigación, análisis, composición e improvisación.

Han realizado visitas a la ciudad de Toledo, destacando la Catedral, y también han estado en Madrid, donde escucharon un concierto de la Orquesta Sinfónica de Radiotelevisión Española, con un interesante programa de Mozart y Chaikovski.

Para terminar realizaron varios conciertos, destacando el llevado a cabo en el Teatro de Rojas.

The students of Funchal have stayed for 3 weeks inbrian-playingjose-pedro-playingpedro-playingnelio-playingentrega-regaloscampanasolmonumental Toledo. They have participated in individual lessons of instrument and repertoire, chamber music and wind band. They have also attended Spanish classes, research, analysis, composition and improvisation.
They have made visits to the city of Toledo, highlighting the Cathedral, and have also been in Madrid, where they listened to a concert by the Spanish Radio Symphony Orchestra, with an interesting program by Mozart and Tchaikovsky.

To conclude they realized several concerts, emphasizing the carried out in the Theater of Rojas.